DUK - dažniausiai užduodami klausimai
- Ar galima atšaukti užsakymą?
Užsakymą atšaukti galite parašydami laišką į info@monej.lt. Laiške nurodykite vardą, pavardę ir užsakymo numerį. Mes anuliuosime Jūsų užsakymą ir gražinsime pinigus į Jūsų banko sąskaitą.
- Kaip aš žinosiu, kad mano užsakymas gautas ir prekės išsiųstos?
Užsakymo patvirtinimas bus išsiųstas elektronine žinute iš karto, kai tik bus gautas apmokėjimas už prekes.
- Kodėl nepavyksta užbaigti užsakymo ir gauti patvirtinimo?
Patikrinkite, ar visi reikalingi duomenys įvesti teisingai.
- Ar galiu tikėtis nuolaidos perkant didesnį kiekį?
Perkant didesnį kiekį dėl nuolaidos kreipkitės info@monej.lt.
- Kaip atsiskaityti už prekes?
Galite atsiskaityti naudodamiesi elektroninės bankininkystės sistema, mokėjimo sistema „Paysera“, PayPal.
- Ką daryti, jei mano mokėjimas atmestas?
Bandykite pasirinkti kitą apmokėjimo būdą.
- Kodėl negaunu siuntinio per 2–3 dienas?
Patikrinkite savo užsakymą, gali būti, kad kai kurių prekių šiuo metu nėra sandėlyje, todėl užsakymo patvirtinime nurodytas kitas pristatymo terminas. Taip pat galite kreiptis el. paštu adresu: info@monej.lt arba telefonu: +370 601 55004 darbo dienomis nuo 10:00 iki 17:00 val.
- Ką daryti, jei prekė netinka ar yra nekokybiška?
Jei įsigyta prekė jūsų netenkina, per 14 kalendorinių dienų Lietuvoje, 30 dienų užsienio šalyse nuo prekės gavimo dienos prašome kreiptis mob. tel. 8 601 55004 nuo 10:00 iki 17:00 val. darbo dienomis arba el. paštu info@monej.lt, nurodant savo kontaktinę informaciją. Atliekant grąžinimo procedūrą, būtina pridėti sąskaitos-faktūros ir mokėjimą patvirtinančių dokumentų kopijas, bei užpildytą prekės grąžinimo formą, Daugiau apie grąžinimą skaitykite skyrelyje “Prekių grąžinimas ir keitimas” bei taisyklėse.
- Kas apmoka prekės grąžinimo kainą?
Prekės grąžinimo išlaidas padengia klientas, išskyrus tuos atvejus, jei prekė yra gražinama dėl pardavėjo kaltės.
- Ar galima grąžinti gaminį, kuris buvo gamintas pagal individualų užsakymą?
Pagal valstybinės vartotojų teisės apsaugos tarnybos nutarimą, aksesuarai, kurie nebuvo pagaminti pagal individualų užsakymą, grąžinti negalima.(Civilinio kodekso 6.228(10) straipsnio 2 dalies 3 punktas).
- Ką daryti, jei nerandate sau tinkamo aksesuaro?
Jei nerandate sau tinkamo aksesuaro, rašykite info@monej.lt arba skambinkite + 370 601 55004 darbo dienomis nuo 10.00 iki 17.00 val., mes jums padėsime ir patarsime. Minimalus smulkių dizaino pakeitimų užsakymas – 1 vnt. Minimalus aksesuarų užsakymas iš audinio, kurio neturime sandėlyje, yra 5 vnt.