Pristatymas ir grąžinimas

Perkant prekių daugiau nei už 50€ – pristatymas Lietuvoje NEMOKAMAS.

Užsakymo pateikimas

Iš karto po užsakymo pateikimo, mes atsiųsime Jums užsakymo patvirtinimą su visomis detalėmis. Prašome pasitikrinti ar teisingai nurodėte savo vardą, pavardę, adresą bei telefono numerį, kuriuo gausite informaciją dėl siuntos pristatymo.

Pristatymo informacija

Siuntimas Lietuvoje per 1-2 d. d.
Pristatymas per Lietuvos paštą Europos šalyse -7-14 d.d., JAV ir kitur – 14-30 d.d.
Express siuntimas Europos šalyse – 1-3 d.d., JAV ir kitur – 3-4 d.d.

Dėmėsio! Šventinio laikotarpio metu, pristatymo terminas gali užtrukti 1-2 dienomis ilgiau nei numatyta įprastame pristatymo termine (1-3 darbo dienos)

Pristatymas Lietuvoje ir užsienyje.

Pristatymo būdas — Kurjeris:

  • Prekes pristatysime Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje per 1-2 darbo dienas.
  • Prieš pristatydamas prekes, Kurjeris suderins Jums patogų prekių pristatymo laiką užsakyme nurodytu telefonu.
  • Perdavę prekes Kurjeriui, informuosime Jus SMS žinute bei el. paštu.
  • Užsakymams nuo € 50, pristatymas Lietuvoje NEMOKAMAS

Prašome Jūsų tiksliai užpildyti užsakyme reikalingus laukelius, kad kurjeris galėtų su Jumis susisiekti ir susitarti dėl patogaus Jums prekių pristatymo laiko. Nepamirškite nurodyti savo telefono numerio.

Pristatę prekes paprašysime Jūsų pasirašyti prekių pristatymo dokumentą.

Pristatymas į DPD Pickup siuntų tašką:

  • Norėdami gauti prekes Jums patogiu metu, o taip pat už prekių pristatymą mokėti mažiau, savo užsakymą galite atsiimti iš Jums artimiausio DPD Pickup siuntų taško.
  • Pristatymo mokestis į savitarnos terminalą € 1,5
  • Užsakymams nuo € 50, pristatymas į Pickup centrus Lietuvoje NEMOKAMAS.
  • Prekių užsakymo metu pasirinkite Jums artimiausią DPD Pickup siuntų terminalą.
  • Į terminalą siuntos pristatomos per 1-2 darbo dienas.
  • Kai siunta bus pristatyta į Jūsų pasirinktą terminalą, trumpąją SMS žinute gausite kodus, skirtus atsiimti siuntą.
  • Siuntą iš terminalo reikia atsiimti per 72 valandas nuo SMS gavimo.

 

Pristatymas į užsienio šalis per Lietuvos Paštą:

  • Atsiimkite prekes artimiausiame pašto skyriuje.
  • Europos šalyse siuntos pristatymas per 7-14 dienų.
  • Pristatymas JAV ir visame pasaulyje per 14 -30 dienų.
  • Atvažiuokite atsiimti prekes tik gavę pranešimą SMS žinute arba raštišką pranešimą.

Prekių siuntimo kaina į užsienį priklausys nuo bendro siuntos svorio ir šalies, į kurią siųsime. Visus mokesčius, susijusius su importo procedūromis kitoje šalyje, sumoka Pirkėjas.

Prekės grąžinimas

Prekę grąžinti galite per 14 dienų Lietuvoje. 30 dienų užsienio šalyse nuo prekės gavimo. Grąžinti galite visas MONEJ elektroninėje parduotuvėje įsigytas prekes, išskyrus pagal individual gamintus aksesuarus ir kojines (Mažmeninės prekybos taisyklės, II-asis skyrius, I-asis skirsnis).

Grąžinama prekė turi būti:

  • Nenešiota ir be išorinių dėvėjimo ženklų (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę);
  • Supakuota į tinkamą pakuotę, kuri apsaugotų nuo sugadinimo jos transportavimo metu;
  • Su visomis gaminiui skirtomis etiketėmis ir nepraradusi prekybinės išvaizdos;

Grąžinant arba keičiant prekę būtina pridėti pardavimą įrodantį dokumentą (sąskaitą faktūrą, čekį arba mokėjimo išrašą). Nepamirškite užpildyti prekės keitimo/grąžinimo prašymo. Prašyme būtina nurodyti savo sąskaitos numerį.

Prekę grąžinti galite mums registruotu paštu (siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas), adresu: Vilma Matulevičienė, Pabūklų g. 24, Narsiečiai, Kauno r. 46465. Pinigai bus grąžinami į Jūsų banko sąskaitą per 14 dienų (Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsnis).

Kalėdiniu laikotarpiu (nuo gruodžio 1 dienos iki gruodžio 31 dienos) elektroninėje parduotuvėje įsigytas prekes grąžinti galima iki sausio 15 dienos. Prekes grąžinti galima siunčiant registruotu paštu arba pristatant į MONEJ studiją adresu: Verslo centras “Dailė”, Jurbarko g. 2A, Kaunas. Grąžinant arba keičiant prekę būtina pridėti pardavimą įrodantį dokumentą (sąskaitą faktūrą, čekį arba mokėjimo išrašą). Nepamirškite užpildyti prekės keitimo/grąžinimo prašymo. Prašyme būtina nurodyti savo sąskaitos numerį.

 

Prekės keitimas

Pasikeisti prekę galite per 14 dienų nuo prekės gavimo. Pakeisti galite visas MONEJ elektroninėje parduotuvėje įsigytas prekes.

Keitimui grąžinama prekė turi būti:

  • Nenešiota ir be išorinių dėvėjimo ženklų (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę);
  • Supakuota į tinkamą pakuotę, kuri apsaugotų nuo sugadinimo jos transportavimo metu;
  • Su visomis gaminiui skirtomis etiketėmis ir nepraradusi prekybinės išvaizdos;

 

Prekę pasikeisti galite:

  • Prekes grąžinti galima siunčiant registruotu paštu arba pristatant į MONEJ studiją adresu: Verslo centras “Dailė”, Jurbarko g. 2A, Kaunas.
  • Pasikeisti galite tik į to paties modelio prekę;
  • Norint gaminį pakeisti į kito modelio, formos, spalvos ar kitokių matmenų prekę, prašome siųsti mums registruotu paštu (siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas), adresu: Vilma Matulevičienė, Pabūklų g. 24, Narsiečiai, Kauno r. 46465. .

Keitimas bus pristatytas į kliento nurodytą adresą per 14 dienų nuo prekės priėmimo. Jei pardavėjas neturi keitimui tinkamos prekės, pinigai bus grąžinti į pirkėjo nurodytą sąskaitą per 14 dienų, vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsniu;

Esant kainos neatitikimui:

  • Jei keičiama į brangesnę prekę, klientas įsipareigoja padengti kainų skirtumą prekės patsiėmimo metu MONEJ studijoje arba bankiniu pavedimu.
  • Jei keičiama į pigesnę prekę, MONEJ įsipareigoja padengti kainų skirtumą į kliento nurodytą sąskaitą per 14 dienų nuo prekės gavimo.

 

Prekės defektas

Pardavėjas atsako už daikto trūkumus, kurie išaiškėja per dvejus metus nuo daikto įsigijimo datos. (LR Civilinio kodekso 6.338 dalis)

Mums svarbi jūsų nuomonė! Jei esate nepatenkinti įsigyto gaminio kokybe – kreipkitės el. paštu info@monej.lt arba tel. +370 601 55004 (darbo dienomis 10-17 val.). Mes išnagrinėsime jūsų pretenziją ir pateiksime atsakymą per 7 dienas. Pateikiant pretenziją būtina pridėti pirkimą įrodantį dokumentą (sąskaitą faktūrą, čekį arba mokėjimo išrašą)

Jeigu Klientas nėra patenkintas galutiniu MONEJ atsakymu, dėl vartojimo ginčų neteisminio sprendimo, gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (adresas Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, Lietuva, elektroninis paštas: tarnyba@vvtat.lt, telefonas 852626751, interneto svetainė www.vvtat.lt) jos teritoriniuose padaliniuose apskrityse, ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje: http://ec.europa.eu/odr/

Vartojimo ginčus spręsti neteismine tvarka kompetetinga Valstybinė vartototojų teisių apsaugos tarnyba (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, www.vvtat.lt)